Aschehoug Univers – alle fag og alle trinn

1.–10. trinn

Aschehoug Univers inviterer alle landets lærere inn for å utforske, planlegge og spre nysgjerrighet. Her finner dere digitale læremidler til alle fag og trinn!

Illustrasjonsbilde av navn på tilgjengelig dag

Digitalt læringsunivers

Vi gir skolen din læremidler som er tilpasset fagfornyelsen (LK20). Elevene skal oppleve sammenheng mellom fag, bli kritiske tenkere og utforske verden. Universet deres blir større for hver time. Vårt ansvar er å ivareta denne utviklingen og samtidig hjelpe deg som lærer i hverdagen. Derfor har vi samlet alle fag og alle trinn i Aschehoug Univers Barneskole og Aschehoug Univers Ungdomsskole.

Generelt en helt annen faglig kvalitet enn tilsvarende opplegg. Mye grundigere og bredere.

- Lærer, Haslum skole

Planleggingsverktøy

Vi har lansert et planleggingsverktøy med ett hovedfokus: Å gjøre hverdagen din lettere. Her kan du planlegge, vurdere og forberede.  Dersom du har en Feide-bruker, kan du teste ut planleggingsverktøyet på Aunivers.no.

Oppdateres kontinuerlig

Det digitale læringsuniverset på Aschehoug Univers inneholder alt fra rapporter og lydstøtte til engasjerende filmer – her er det stor variasjon og det fylles på mer innhold og funksjonalitet kontinuerlig. Vi er stolte av at innholdet går i dybden og utforsker universet til elevene. Som lærer kan du føle deg trygg på at våre digitale læremidler er grundige, tar faget på alvor og aktiviserer elevene.

Elev peker på ipad, nærbilde

Vi er her for deg!

Kontakt oss gjerne dersom du vil ta med elevene inn i læringsuniverset. Prøv Aschehoug Univers i dag – det er gratis og uforpliktende.

Prøvelisens: Aschehoug Univers Barneskole

Prøvelisens: Aschehoug Univers Ungdomsskole

Anne Smedstad
Tlf: 924 01 062
E-post: anne.smedstad@aschehoug.no

Katrine Ajer
Tlf: 408 69 995
E-post: katrine.ajer@aschehoug.no

Sverre Blixrud
Tlf: 913 25 903
E-post: sverre.blixrud@aschehoug.no

Bli kjent med Aschehoug Univers!

Aschehoug Univers Barneskole

Aschehoug Univers Ungdomsskole