SOSIALKUNNSKAP FOR VIDEREGÅENDE

FOKUS Sosialkunnskap (2022)

Hvorfor kjøpe FOKUS Sosialkunnskap?
Format:
() ()
:
Fra kr 335
Filter
  1. FOKUS Sosialkunnskap 2022 er revidert og nyskrevet etter læreplanverket for fagfornyelsen 2020. Boka er godt strukturert og skrevet i et elevnært språk. Fagstoffet støttes og presenteres med eksempler og teorier, noe som bidrar til å løfte det faglige nivået.

Uniboka er en digital utgave av læreboka som tilpasser seg skjermen på PC, nettbrett og mobil. Alle bøkene har tekst-til-tale/innlest lyd som gir god lesestøtte. Man kan lett orientere seg i boka via innholdsfortegnelsen eller søk på sidetall eller ord. Med verktøyene i uniboka kan elevene jobbe aktivt og skaffe seg god oversikt over det som skal læres. De kan lagre notater som kan skrives ut, markere tekst i ulike farger, sette bokmerker og få ordforklaringer i løpende tekst. Bruker elevene hjelpemidlene systematisk, har de et godt utgangspunkt for repetisjon og prøver.
    • Utgivelsesår: 24.06.2022
    • ISBN: 9788203411472