Modus

digitalt læremiddel til videregående skole

INKLUDERER ALLE

Modus er lett å ta i bruk, og det er lett å finne fram til riktig innhold.

Prøv gratis

Bestill en gratis prøvelisens i dag og få full tilgang til Modus i 14 dager.

SIKRER RELEVANS

Modus sikrer relevans gjennom innhold og struktur tilpasset ulike brukssituasjoner.

ET TRYGT VALG

Modus er et helt reklamefritt læremiddel, som ivaretar personvern og er universelt utformet.

Skaper aktivitet

Modus skaper engasjerende klasseromsundervisning, også med lukket skjerm.

Bestill abonnement

Modus VGS

Les mer her

Modus VGS gir full tilgang til alle digitale læremidler i Modus. Modus er laget for å inspirere elevene til å arbeide kreativt og utforskende med fagene. Modus er helt selvstendig og kan brukes uavhengig av hvilken bok som benyttes i faget på skolen. Modus VGS gir deg tilgang til Norsk, Matematikk 1P, Fransk 1 og Samfunnskunnskap for VG1. Samtidig inkluderer pakken tilgang til alle kommende fag i Modus etter hvert som de lanseres.
Modus kjøpes som elevlisenser til klassen eller skolen, lærertilgang medfølger.

299,‑ per tilgang (374,‑ inkl. mva.)

Plukk og miks

Velg fag og tilganger selv.

fra149,‑pr. tilgang (186,‑ inkl. mva.)
Se fagene og kjøp her
  • Modus Norsk

Modus Norsk er et digitalt læremiddel i norsk for studieforberedende VG1. Modus er helt selvstendig og kan brukes uavhengig av hvilken bok som benyttes i faget på skolen.

• Modus Matematikk 1P

Modus Matematikk 1P er et digitalt læremiddel i matematikk for studieforberedende VG1. Modus er helt selvstendig og kan brukes uavhengig av hvilken bok som benyttes i faget på skolen.

• Modus Fransk 1

Modus Fransk 1 er et digitalt læremiddel i fransk nivå 1 for studieforberedende. Modus er helt selvstendig og kan brukes uavhengig av hvilken bok som benyttes i faget på skolen.

• Modus Samfunnskunnskap

Modus Samfunnskunnskap er et digitalt læremiddel i samfunnskunnskap for studieforberedende og yrkesfag. Modus er helt selvstendig og kan brukes uavhengig av hvilken bok som benyttes i faget på skolen.

• Modus Naturfag

Modus Naturfag er et digitalt læremiddel i naturfag for studieforberedende VG1. Modus naturfag er helt selvstendig og kan brukes uavhengig av hvilken bok som benyttes i faget på skolen.

0 fag valgt

Kommende fag

• Geografi

Gled deg allerede nå! Modus er i utvikling og geografi for studieforberedene er et kommende fag.
  • Spansk

Gled deg allerede nå! Modus er i utvikling og spansk 1 for studieforberedene er et kommende fag.

Les om Modus

VGS Norsk

Bruk Modus i undervisningen om retorisk analyse

VGS

Hvorfor skal jeg bruke Modus i undervisningen?

VGS

Modus - et nytt digitalt læremiddel til videregående skole

Se alle artikler