Biblioteket

Vårt store bibliotek, elevens leseopplevelse!

• Digitalt bibliotek for hele grunnskolen
  • Bygger leseglede, alltid en bok tilpasset elevens interesser og nivå
  • Stort og rikt utvalg av bøker i alle sjangere
  • Biblioteket gir deg undervisningsopplegget Oppdrag bok – samlende lesing for hele klassen
  • Biblioteket fylles opp kontinuerlig, og utvalget i barne- og ungdomslitteratur vokser hele tiden
  • Biblioteket er døgnåpent, åpent for lesing også på fritiden for elevene

Et velfylt digitalt bibliotek for barneskolen og ungdomsskolen med et variert utvalg av barne- og ungdomslitteratur. Bøkene våre dekker mange sjangere og ulike aldersgrupper. Med Biblioteket kan bøkene enkelt tilpasses elevens interesser og leseferdigheter. Biblioteket gir skolen tilgang på et stort digitalt bibliotek laget for å skape leselyst og -glede. Dykk inn i Biblioteket, vi ønsker elevene en god leseopplevelse!

Biblioteket er et plussprodukt som medfølger ved kjøp av Aschehoug univers Pluss for barne- og ungdomsskolen.