På høyden

Med språklig tilpassede tematekster i naturfag, samfunnsfag, norsk og KRLE!

• Tidlig introduksjon av tverrfaglige tema på norsk for lettere overgang til ordinær opplæring
  • Har fokus på livsmestring, medvirkning og demokratisk deltakelse
  • Gjør særskiltnorskopplæring enklere på ungdomstrinnet og legger til rette for rask progresjon inn mot ordinær opplæring

På høyden 8-10

Grunnbok, særskilt norskopplæring for ungdomstrinnet · Bokmål

Grunnbok
  • Forfattere: Kristin Fagerheim, Andrianne Skjold
  • Språk: Bokmål
  • Utgitt: 05.04.2019
  • ISBN: 9788203405846
Fysiske bøker selges hos forhandler: Kjøp boka hos Norli

På høyden 8-10 Unibok

Grunnbok, særskilt norskopplæring for ungdomstrinnet · Bokmål/Nynorsk

Unibok
  • Språk: Bokmål/Nynorsk
  • Utgitt: 01.02.2018
  • ISBN: 9788203405785

Uniboka er en digital utgave av grunnboka På høyden 8-10 som inkluderer lyd og tilpasser seg skjermen på PC, nettbrett og mobil. Les mer om unibok her.

Pris: 225,‑ per tilgang
0,‑

På høyden 8–10

Digitalt supplement, særskilt norskopplæring for ungdomstrinnet · Bokmål

Nettsted
  • Språk: Bokmål
  • ISBN: 9788203410499

På høyden digitalt supplement utvider grunnboken På Høyden. På høyden digitale ressurser kjøpes som skoletilgang, en lisens gir tilgang til alle elevene og lærere på hele skolen - enkelt og greit.

Det digitale supplementet omfatter 8-10. trinn. Med omfattende mengder interaktive oppgaver for leseforståelse, vokabular og grammatikk. Det er lytteoppgaver til hele forkurset samt utvalgte kapitler i temadelen. En får også som lærer kapitteltest til hvert kapittel/tema, samt kopioriginaler.
Ressursen er skreddersydd for særskilt norskopplæring for ungdomstrinnet med stort fokus på at eleven raskt skal lære språket gjennom et praktisk og hverdagsnært undervisningsopplegg. Så de tilegner seg språkkunnskapene som trengs for å delta i vanlig undervisning, så vel som samfunnet for øvrig.
Pris: 4 000,‑ per tilgang (5 000,‑ ink. mva.)
0,‑