Targets

Lær engelsk og bli trygg i språket med Targets

• Læremidlene har en stor sjangerbredde og samtidsaktuelle tekster.
  • Stor og rik variasjon i tekster, oppgaver og aktiviteter.
  • Fokuserer på å bygge opp kritisk tenkning, kildebruk og digital dømmekraft i en internasjonal kontekst.
  • Laget spesielt til engelsk for studieforberedende, med tekster og oppgaver som forbereder eleven på akademisk engelsk i studier.

Grunnbok, engelsk for studieforberedende VG1 · Engelsk

Grunnbok
  • Forfattere: Lillian Balsvik, Julia Kagge, James Stephen Henry, Rikke Pihlstrøm
  • Språk: Engelsk
  • Utgitt: 04.03.2020
  • ISBN: 9788203408359
Fysiske bøker selges hos forhandler: Kjøp boka hos Norli

Targets Unibok

Grunnbok, engelsk for studieforberedende VG1 · Bokmål/Nynorsk/Engelsk

Unibok
  • Språk: Bokmål/Nynorsk/Engelsk
  • Utgitt: 01.08.2020
  • ISBN: 9788203316661

Uniboka er en digital utgave av grunnboka Targets som inkluderer lyd og tilpasser seg skjermen på PC, nettbrett og mobil. Les mer om unibok her.

Pris: 351,‑ per tilgang
0,‑

Targets

Digitalt supplement, engelsk for studieforberedende VG1 · Bokmål/Nynorsk/Engelsk

Nettsted
  • Språk: Bokmål/Nynorsk/Engelsk
  • ISBN: 9788203408373

Digitale ressurser som supplerer og utvider boken. Her får du lydfiler, språkoppgaver for elever, modelltekster, termin- og testeksamensoppgaver til eksamenstrening, nyhetsarkiv, forslag til årsplan og tips til aktiviserende klasseromaktivteter.

Den digitale ressursen kjøpes som elevlisenser til klassen eller skolen, lærertilgang medfølger.
Selges og som privatistlisens med en varighet på 12 mnd. til privatpersoner.
Pris: 79,‑ per tilgang (99,‑ ink. mva.)
0,‑